Saturday, December 3, 2011

Making your wishes come true!

Ανέβηκε από Swell στις 23/12/07


Χριστούγεννα είναι...





Σχόλια αρχικής ανάρτησης:

η ψυχη μου το ξερει said...
Βρε σαρδανάπαλε!!!!Στο Βόρειο ημισφαίριο βρίσκεσαι,φόρα της τουλάχιστον κανένα σκουφάκι αγιοβασιλίτικο να ...ζεσταθεί λιγάκι!!!
Σς    said...
Της το έβαλα κι εκείνη γαμώτο το πέταξε στη θάλασσα. Παραλίγο να γίνουμε κώλος χριστουγεννιάτικα γιατί δεν είχα άλλο μαζί μου.
tzonakos said...
Την κοιτάζω απο δω, την κοιτάζω απο κει, σαν μελομακάρονο μου κάνει.
Θα πάρω μια, ετσι να δω αν πέτυχε το γλυκό !

Α ρε τι μας κάνεις...
Εγω που ειμαι ηθικό στοιχείο δεν βάζω ξεγδυμνιάρικα γλυκά για ευχές, μπορώ όμως να ευχηθώ μερικά ...γλυκάκια ;
Swell said...
@Tzonakos: Χρόνια σου πολλά και σένα φίλε, με πολλή αυγάπη!
Ενεσούλα said...
για μας τα κοριτσάκια; τίποτα;
Εγώ όμως σου ετοίμασα δώρο!
έλα να το πάρεις!:)
Καλά Χριστούγεννα και ό,τι επιθυμείς!!!
mania said...
Καλημέρα Φουσκοθαλασσίτη μου,
Τι βλέπω! κολάστηκες χρονιάρες μέρες...Α πα πα...
ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Swell said...
@Mania: Καλημέρα σου και χρόνια πολλά! Όχι και κολάστηκα βρε συ, τέτοιες μέρες...
koptoraptou said...
Ναι! Χριστούγεννα είναι γι΄αυτό μας κοτσάρισες τις... μπάλες!

Χρόνια πολλά καλό μου και να προσέχεις τα γλυκά τέτοιες μέρες! Κοινώς, να μη φας λιγότερα απ' όσα σου πρέπουν. Μάκια!
Swell said...
@Mania: Χρόνια σπυ πολλά και πολύ-πολύ καλά Μάνια μου. Όχι και κολάστηκα όμως βρε συ...
Swell said...
@Koptoraptou: Χρόνια σου πολλά Κοπτοραπτού μου! Συγχαρητήρια και για τη χριστουγεννιάτικη παρομοίωση!
KitsosMitsos said...
Χρόνια πολλά και τις θερμές ευχές μου για τις γιορτές!
Με υγεία και ευτυχία, πάνω απ'όλα.
Την καλησπέρα μου.
zero said...
Καλα Χριστουγεννα και Καλη Πρωτοχρονια φιλε.
Swell said...
@KitsosMitsos, Zero: Χρόνια πολλά και πάντα καλά και σε σας!
Εφιάλτης said...
Πέρασα να σου πω, Χρόνια Πολλά, καλές γιορτές να έχεις και πάνω από όλα υγεία.

YΓ: ωραία η κοπέλα στην φωτογραφία.
  Swellsaid...
@Efialtis: Χρόνια πολλά και πάντα καλά να είσαι Εφιάλτη μου.
de profundis said...
@SWELL ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ,ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΟΤΑΝ ΜΕ ΑΦΑΙΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΝΟ.
supersonic said...
Το όνομα της δεσποινίδος;
Νούμερο στηθόδεσμου;
Περιφέρεια γλουτών;
Ύψος;
Προτιμήσεις στον ερωτικό τομέα;
Αγαπημένο φαγητό;
Εθνικότητα;
Και γενικά ότι πληροφορία ευπρόσδεκτη!!!
Swell said...
@Supersonic: Καλησπέρα και καλωσήρθες. Όλες οι πληροφορίες που θέλεις στο 11880. Πάντως συχνάζει στο αναψυκτήριο "Μαγγίνας" αν σ' ενδιαφέρει.
tzonakos said...
Κυκλοφορούν φήμες οτι σε χώρισε...
tzonakos said...
Κυκλοφορούν φήμες οτι σε χώρισε...
Swell said...
@Tzonakos: Είναι αλήθεια, γαμώτο!

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...