Monday, December 5, 2011

Τα επίμονα κοράκια

Ανέβηκε από Swell στις 28/1/08 
 
 
 
 
Το κοράκι μπορεί να κάνει κύκλους για μέρες πάνω από το θήραμά του, μέχρι να βεβαιωθεί ότι αυτό είναι νεκρό.  Τότε κατεβαίνει και το κατασπαράζει.

Τα τηλεοπτικά κανάλια είχαν στρατοπεδεύσει σαν κοράκια έξω από το σπίτι του Χριστόδουλου, από τη μέρα που αυτός επέστρεψε από την Αμερική.  Περιμένοντας το θάνατό του.  Σήμερα τα ξημερώματα τελείωσε αυτή η αποστολή τους.  Τώρα θα «πετάξουν» πάλι μέχρι να βρουν το επόμενο πτώμα.


Σχόλια της αρχικής ανάρτησης:
  
11 κύμα(τα):
de profundis said...
Υαινες είναι και όχι κοράκια.
ΠΡΕΖΑ TV said...
Ειναι τραγικο οταν βλεπεις τον θανατο σου σε Live μεταδοση απο τη τηλεοραση....
koptoraptou said...
Πρόσεξε! Το κοράκι όπως και η ύαινα δεν κρύβουν τις προθέσεις τους...
Ο δημοσιογράφος μπορεί και να σε ξεγελάσει... Την καλημέρα μου!
de profundis said...
Πάντως αυτοί κατάφεραν να διαψεύσουν λαική σοφία εκκατοντάδων ετών.

Η παροιμία λέει ότι κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει.Μάς απέδειξαν οτι όχι μόνο μάτι βγάζει αλλά καί χολή και ολόκληρη καρδιά ξεριζώνουν αν είναι στή μέση τα τριάντα αργύρια.
Swell said...
@De Profundis: Πρωτοτυπήσαμε κι εδώ. Δεν μας πιάνει κανείς.

@Koptoraptou: Ευχαριστώ για τη συμβουλή.
η ψυχη μου το ξερει said...
Ζωή σε λόγου μας!
η ψυχη μου το ξερει said...
Πήρες μέιλ;
Swell said...
@Ψυχή: Δεν πήρα. Προσπάθησα να σου στείλω από το gmail, αλλά έχει πρόβλημα το δικό σου.
η ψυχη μου το ξερει said...
Τώρα το πήρες;Υποψιάζομαι πως κάτι άλλο φταίει
Swell said...
@Ψυχή: Είπαμε, ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ! Μήπως είστε α--------;
η ψυχη μου το ξερει said...
Τελικά,swellάκο μου,το πρόβλημα το έχει μόνο το δικό σου μέιλ! Το δικό μου λειτουργεί κανονικότατα!!!
Περιμένω...αυτό...που είπες...πως θα μου στείλεις ;)
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...