Tuesday, December 6, 2011

Πουτάνα ζωή

Ανέβηκε από Swell στις 26/2/2008
 
 
 
 
Ήταν δυο αδέλφια.  Ο Γιάννης ο μεγαλύτερος, ήταν 32 χρονών.  Ο Βασίλης 30.  Ο μεγάλος δεν σπούδασε.  Άρχισε να δουλεύει από νωρίς, με το που τελείωσε το Λύκειο και χάρις στην εργατικότητά του και το ήθος του, κατάφερε πολλά και σήμερα είναι Διευθυντής Πωλήσεων σε πολυεθνική εταιρία.  Ο Βασίλης τέλειωσε το Πολυτεχνείο.  Σε επίπεδο χαρακτήρα, ήταν τελείως διαφορετικός από τον αδελφό του.  Ήταν έξω καρδιά.  Πάντοτε με το χαμόγελο.  Και με μια μεγάλη αγάπη για τον αθλητισμό.  Ό,τι έκανε, το έκανε με πολύ όρεξη κι ενθουσιασμό.  Χαιρόσουν να τον βλέπεις.  Απολάμβανες την παρέα του.
 

Και μια ανοιξιάτικη μέρα, που λες και το φως ταίριαζε απόλυτα με το πρόσωπο και τον χαρακτήρα του, διαγνώστηκε με καρκίνο στα οστά.  Μια φοβερή κι άνιση μάχη άρχισε.  Που σιγά-σιγά «έτρωγε» τον ίδιο και την οικογένειά του.  Έμπαινε κι έβγαινε στα νοσοκομεία.  Κι όταν μια σημαντική βελτίωση έγινε ορατή στον ίδιο και τους δικούς του, μιαν άλλη ανοιξιάτικη μέρα, έφυγε για πάντα.

 
 Σχόλια αρχικής ανάρτησης:

11 κύμα(τα):

η ψυχη μου το ξερει said...
Ο θάνατος πάντα θλιβερός και σοκαριστικός, όταν μάλιστα έρχεται τόσο απρόσμενα.

Άραγε,γιατί αυτός ο παραλληλισμός των δύο αδελφών;


Καλημερούδια! :))
Swell said...
@Ψυχή: Γειά σου γλυκειά Ψυχούλα. Ο παραλληλισμός είναι της ζωής.
Ενεσούλα said...
Κι εγώ δεν καταλαβαίνω προς τι ο παραλληλισμός!
Εχω δει πολλά τέτοια στη δουλειά μου, γμ τη νοσηλευτική μου!
Κρίμα...
MAD said...
Ενεσούλα μου, τι να πω εγώ γαμώ την Ογκολογία μου?

Πάντως swellάκο γίνεσαι καταστροφικός ώρες ώρες. Θέλεις επειγόντως διακοπές (και μακριά από βεράντες)
koptoraptou said...
Τέτοια να μου γράφεις, έχω και την καταθλιψάρα μου αυτές τις μέρες, να με στείλεις και εσύ θέλεις.

ΥΓ.: Πλάκα κάνω. Όπως τα λες είναι. Απλώς είμαι στο ίδιο μουντ και ψιλοϋποφέρω. Τα φιλιά μου!
Swell said...
@Koptoraptou: Prozak, φιλιά και καλημέρα σου!
Swell said...
@Mad: Καλημέρα, δίκιο έχεις, θέλω αλλά δεν μπορώ γαμώτο...
Ενεσούλα said...
Καλημέρα καλέ μου!
Προσκλησούλα!!!
Φιλάκια
tzonakos said...
...Νο κόμμεντ... γαμώτο νό κόμμεντ !
oneiroparmenh said...
Δεν ξέρω γιατί αλλά οι καλοί ανθρωποι,αυτοί που λέμε "έξω καρδιά" φεύγουν πάντα πρώτοι...
Swell said...
@Oneiroparmenh: Καλωσόρισες, ρητορική, δυστυχώς, η ερώτησή σου...
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...