Tuesday, December 6, 2011

Η ανηφόρα

Ανέβηκε από Swell στις 13/2/2008
 
 

 
Μικροί, κάνοντας ποδήλατο ποτέ δεν σταματούσαμε σε μια ανηφόρα.  Γιατί σκεφτόμασταν την ταχύτητα που θα πιάναμε μετά, κατεβαίνοντάς την.  Μερικές φορές βέβαια τρώγαμε τα μούτρα μας.  Και γυρίζαμε σπίτι ματωμένοι και σύσκατοι.
 

Αυτή τη συνήθεια την κράτησα.  Δεν με πτοούν οι ανηφόρες.  Όσο κι αν κρύβεσαι, θα σε ψάχνω.  Και στο τέλος θα σε βρω.  Και θέλω να δω, τότε τί θα μου πεις.  Άτακτη!

 

Η φωτό είναι από το digital-camera.gr

 

 Σχόλια αρχικής ανάρτησης:

16 κύμα(τα):

η ψυχη μου το ξερει said...
Αχ,την κατσίκα!!!
Ποιο ζωντανό έχει σειρά μετά;

φιλάααααααααααακι
Swell said...
@Ψυχή: Δεν θα σου πω, γιατί ως ευγενική ψυχή, Ψυχή, θα παρεξηγηθείς και δεν μ' αρέσουν οι σκηνές. Όταν κάνω camping, δεν χρησιμοποιώ σκηνή.
η ψυχη μου το ξερει said...
Όταν κάνεις camping προφανώς χρησιμοποιείς αυτές των δέντρων-πώς τις λένε να δεις!-για να διαμείνεις.

Εντάξει είμαι ευγενική ψυχή,αλλά να είσαι βέβαιος πως δε θα παρεξηγηθώ!Λόγω τιμής!
Swell said...
@Ψυχή: Τις αιώρες εννοείς;
η ψυχη μου το ξερει said...
Τις κ-------!!!
de profundis said...
Τα κέρατα της κάτσικας αποκρύπτουν κάποιο συμβολισμό?
Swell said...
@De profundis: Ο καθένας με τις προσλαμβάνουσές του...
η ψυχη μου το ξερει said...
@de profundis,αποκρύπτουν συμβολισμό!
Απλά τέτοιες ερωτήσεις δεν τις θέτουν σε ανοιχτά πάνελ!Τι περιμένεις να πει ο swell;
Swell said...
@Ψυχή: Γιατί δεν @#$ #@%&^@#;
η ψυχη μου το ξερει said...
Πάλι;;;;;;Φτάνει για σήμερα!
Swell said...
@Ψυχή: Τόκανες ήδη; Ντροπή!
η ψυχη μου το ξερει said...
Λοιπόν!Κανόνισε!Δε θα με κάνεις κομπλεξική!Τελευταία όλο "ντροπή σου" μου λες!
Θεούσε!!!
de profyndis said...
Εγώ πού δεν έμαθα ποτέ ποδήλατο ,είμαι χαμένος απο χέρι??
η ψυχη μου το ξερει said...
@de profundis,εσύ γλίτωσες το κυνήγι της κατσίκας:)))
Ypokinitis said...
Ο swell κυκλοφορεί πλέον με τεράστιο SUV και δεν έχει πρόβλημα στις ανηφόρες και στα ορεινά περάσματα !
Swell said...
@Ypokinitis: Το ότι περνάω επιτυχώς από στενωπούς, ανηφόρες και άλλες ΤΠ καταστάσεις, οφείλεται σε διαφορετικούς λόγους κι όχι σε θηριώδες SUV. Το οποίο δεν θα αγόραζα ποτέ, για περιβαντολογικούς, αυτή τη φορά, λόγους.
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...